torsdag 11. august 2011

Høst

At høsten er over oss er ikke vanskelig å kjenne.
Temperaturen er ned mot 5 C om morran når en drar på jobb, kveldene er så smått begynt å bli dunkle.
Jo er høst.



Da er det godt å ha god grunn til å være litt innen dørs :)
Har startet på et nytt prosjekt som skal være ferdig i November.



Joda blir litt arbeid, men er jo kjekt arbeid å ha.
Og mens jeg holder på er det jo kos å kunne ha varme i ovnen, te i koppen og stearinlys som brenner.



Regnfulle høstdager kan egentlig når jeg tenker meg om være ganske så koselige :)



I går var vi ute og feirer gudbarnet mitt Mats, sin 18 års dag.
Helt utrulig hvor fort disse guttene vokser til.....



Forventet en tur på Milano siden det som oftest er valget.
Men Mats overrasket oss alle med en tur på Egons :) Gøy å kunne gå til en plass vi normalt sett ikke går. De fleste valgte pizza buffe. Men vi var noen som valgte anderledes og. Per Kristian gikk ikke overraskende for ostegratinert nachos. Jeg valgte kylling og tempura scampi med sweet chili saus, mango-/peanutsaus, wokgrønnsaker og basmatiris. Var kjempe god men vel lite kylling and grønnsaker og vel masse ris etter min sin smak. Samme syntes Per Kristian, var mye nachos og veldig lite annet... Kos var det no lell, er vel gjerne selskapet som avgjør om det er fint eller ikke når alt kommer til alt :)




Håper alle har en flott torsdags kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar