mandag 8. august 2011

Mandagstema - Mobilkamerabilde

I dag kjører Petuna sin siste mandagstema.
Har virkelig vært kjempe gøy å få være med. Tusen takk for inspirasjonen og gleden du gir oss med dine utfordringer. Petunia holder og utfordringer som Himmelsk og Fotokalender. Så helt slutt blir det heldigvis ikke. Og uansett utfordring eller ikke så er det bestandig spennende og inspirerene å ta en titt innom hos henne.
Er litt vemodig at det nå er slutt inne hos Petuna med mandagstema lell. Heldigvis har det meldt seg en verdig blogger som vil overta, ta gjerne en titt innom hos Alt som er vakkert.


Ikke greit og skulle være bli og smilende hele tiden ....

Yummi, soft is i Henningsvær :)

Mine bilder i dag er i fra helgen. Mobilen er en følgesvenn jeg som oftest har med meg. Og veldig mange av bildene blir tatt med nettopp den. Ser Petuna ikke er så veldig fornøyd med sin Nokia N8, det var ikke jeg heller til å begynne med. Men etter programoppdatering ble det en helt annen telefon å ha med å gjøre. Er veldig fornøyd med både kamera og telefonen i sin helhet. Nå må jeg jo innrømme at den stakkars mobilen har fått en del juling, pga av den inmari klomsete personen jeg kan være. Så den har litt skader her og der, og over linsen er det en fin liten strek. Heldigvis har det ikke hatt noen invirkning verken på lyd eller bilder så langt :p

Flere bidrag finner dere her inne hos Petunia

8 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder!:) Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei riktig god og fin uke!:)

    SvarSlett
  2. Det er ikke lett å være så liten og ikke kan gjøre seg forstått, da MÅ en bare skrike litt for å vise sin misnøye! Søt liten venn uansett!
    Bildene ser fine ut! Softis er godt!
    -Margit-

    SvarSlett
  3. Ja, den her lille vil nok si ifra på sin måte og dra blir det med vræl.

    Soft is er godt ja, spesiellt nå om sommeren.

    SvarSlett
  4. Fine bilder tatt "i farten". Mobilen er veldig kjekk som lommekamera:o)
    ..Følger det lyd med det øverste bildet? Hi hi!

    Ha en fin kveld:o)
    Heleneklem

    SvarSlett
  5. Mitt problem med N8 er at den løser seg. har jeg for eksempel på kamera eller radio, så må jeg slå den helt av for å kunne gå tilbake. Jeg vet at dette er en reklamasjonssak, men jeg har bare ikke kommet så langt. Du vet, da blir en gjerne uten telefon en stund!!
    Mobiklamera er helt super å ta bilde av for eksempel en is, ja!! Plustelig er den spist opp og man rekker ikke å finne annen kamera;)
    Takk for denne gangen!!!

    SvarSlett
  6. Flotte bilder!
    Det er artig å ha skrike-bilder også, veldig gøy å kikke på senere og når ungene er større. Hehe, har noen sånne i albumene, ja :)

    SvarSlett
  7. Herligt billede, men jeg tror du skal være glad for at der ikke er lyd på ;-)

    SvarSlett