onsdag 10. august 2011

Zumba


Etter den lange dagen på kontoret i går føltes jeg virkelig for å få bevegd litt på meg i dag.
Så da virket det som et tegn når Anita på DansMania postet at hun begynte treningen med Zumba denne høsten. For det er jo bare en utrulig gøy måte og trene på. Blir kanskje enda mer gøy når en har så flotte instruktører som Anita og hennes mann. De er bare kjempe flinke !!
Må innrømme at jeg var litt spent da, har ikke vært med siden i fjor. Og mye har endret seg for min sin del siden det. Kjenner meg selv så pass godt at jeg vet at jeg ikke er så veldig flink på å "ta det rolig".
Men gikk heldigvis bare bra, klarte og la vær og gjøre bevegelser som ikke kjentes bra ut (ganske utrulig jeg vet). Så ut som ei kråke som ikke har lært å fly enda, men hadde det kjempe skøy.
Har du ikke prøvd zumba anbefaler jeg det virkelig. Og bor du i Harstad området anbefaler jeg og DansMania. Er spesielt gøy å trene denne formen med gode danseinstruktører som kan dans i stedet for instruktører på et helsestudio.
Så får en se hvordan morgen dagen blir. En ting er sikkert verd det er det uansett. Var kjempe godt å bevege seg til heftige rytmer igjen :)

1 kommentar:

  1. Jeg hører folk sier at Zumba er så morsomt, og at jeg burde prøve! Kankje jeg skal gjøre alvor av det og virkelig PRØVE, hi hi!
    Er ellers veldig glad i å danse:o)

    Heleneklem

    SvarSlett