tirsdag 20. september 2011

Dikt utfordring - følelser

Lilles dikt utfordring denne uken er Følelser ...

I dag
er magen
fylt med gode følelser
I dag
kan jeg
finnes ingen tvil
Jeg lener meg tilbake
og føler på
hvor godt det er
og ha truen på seg selv
Mitt sitt tankespinn

Følelser kan være så mangt og burde virkelig gi rom til å kunne lage fine dikt
Jeg har valgt å benytte meg av et dikt jeg har publisert på bloggen tidligere. Diktet ble laget når jeg satt og var utrulig frustrert over hvordan det bestandig virker som det er mobberne det skal taes vare på og ikke dem som blir utsatt for mobbingen.
Diktet heter Ordene du sa og du kommer til det med å benytte linken på teksten av tittelen.

Har du en dikter i magen og kan tenke deg og være med på utfordringen, eller har lyst å se hva andre har bidratt med finner du det her inne hos Lille i Mindre Meg :)

1 kommentar:

  1. Tusen takk Siv!!!
    Flott bidrag!!
    Morro at du er med ;-)

    SvarSlett