torsdag 1. september 2011

Første høstdag

Dagens visdomsord fra Yogi er - "Whitout you the universe is not beautiful"
Gode ord å tenke på synes jeg, for alle er vi like viktige. Uansett hvem vi er finnes det noen som er glad i oss akkurat som vi er, og for dem er ikke universet nydelig om ikke akkurat du er tilsede i det :)



Og når en først er i den tanken, hvor flink er vi til å vise dem vi er glad, venner, familie, bekjente osv, hvor mye dem betyr for oss ?? Jeg vet godt at jeg nok ikke er verdens flinkeste på det. De aller nermeste som jeg ser hver dag, er ingen problem å vise det til. Men jeg er ikke så flink til å ta opp telefonen og ringe, heller ikke så flink til å ta på skoene og gå på besøk.
Så et lite høst ønske fra meg er:
Gjør noens dag litt mer fargerik, ta opp telefonen og ring noen du ikke har pratet med på lenge, eller stikk innom noen du vet sitter mye aleine og ville satt pris på besøket :)
Og så gjør det jo dagen vår og så mye mer fargerik !!

For meg bær turen til Tromsø, med gode forsetter om å se personer jeg ikke har sett på ei stund.
Ønsker dere alle en hærlig høst !!
Dere er alle enestående <3


1 kommentar:

  1. Hei og takk for kommentar til utfordringen " innomhus".
    Så spennende blogg du har.
    Jeg vil gjerne følge deg videre.
    Ha en flott dag.
    Klem :)

    SvarSlett