mandag 12. september 2011

Mønster

Dagens utfordring på Mandagstema hos Alt som er vakkert er Mønster.
Må innrømme jeg har sett gjennom bildene mine mange ganger for hva har jeg som kan komme inn under dette begrepet da ???
Men så kom tanken.
Mønster det er jo så mangt. Selv om jeg nok ikke har utav de beste bidragene denne gangen....



Etter lek i en bekk, lager vannet mønster i pelsen til Raya



Guttene og jeg har ofte studert skyer for å finne ut hva de ligner på. Er på en måte et mønster det og.
Og så siste fra dagene da jeg var i Oslo



Noen kaller det forsøpling, mens for slike som meg som leter etter motiv hele tiden. Ja da ble det nesten litt fint :)
Så egentlig hva som er mønster kommer vel helt ann på hvordan man definerer ordet :)
Flere bidrag til mandagstema finner dere her inne hos Alt som er vakkert !!

9 kommentarer:

  1. Det er fine mønstervalg du har fundet.. ;-)

    SvarSlett
  2. Fint mønster i den våde pels..;D

    SvarSlett
  3. Mønstre finnes overalt, dersom man ser etter.
    <takk for at du delte.

    Ha en vakker dag

    SvarSlett
  4. fina bilder. Ja mönster kan man hitta överallt. Fin hund!

    SvarSlett
  5. Fine Raya, ha en fin dag, hilsen Eli

    SvarSlett
  6. Ja så sant! Mønster er det alle steder! Også på halsbåndet til den fine hunden din! Takk for hilsen!
    -Margit-

    SvarSlett
  7. Flotte og varierte mønstre du viser!
    Heleneklem

    SvarSlett
  8. Synes du har gode bidra med, jeg :)
    Våt pels, en artig sky og tagging - flere forskjellige mønstre som er spennende å se!

    SvarSlett