søndag 11. september 2011

Rolig helg

Denne helga har vært ei rolig ei. Er egentlig ganske så godt av og til med slike helger og.I slike helger blir det god tid til turgåing, kos med dyrene, shoppe litt, sitte og strikke og rett og slett bare kose seg.
Og denne helga ble det litt av alt.
Er virkelig kos å se til hestene morgen og kveld og se dem stå og vente på at du skal komme. Se hvordan de løfter halen og springer avgårde i glede når de får flytte fra et beite til et annet. De er virkelig utrulig flotte dyr !!!



Føles utrulig vondt å ha bestemt seg for at jeg må gi Diamant videre, endten selge han eller sette han på for. Men samtidlig er det godt å ha bestemt seg. Helsa tilsir for øyeblikket ikke at jeg kan ta meg av han som jeg bør, og for hans del er det derfor bedre med noen andre... Så får vi bare håpe at det er noen som vil gi den flotte gutten min det gode hjemmet han fortjener.

Etter en tur til hestene tok Raya og jeg oss en liten skogstur. Og da var selvsagt kamera med som vanlig, måtte jo bli en liten fotoshoot









Måtte ut og bruke penger og. Med en gutt på videregående var det plutselig masse ting han ikke hadde. Så da gikk lørdagen til siste liten shoping. Nå skal han i allefall ha alt han trenger (og litt til)
Søndagen var det tid for å dra i kirken. Med en gutt som skal stå konfirmant til våren var det tid for presentasjonsgudstjeneste. Var en litt nervøs gutt som forsto at konfirmantene måtte opp for å få konfirmasjonsbibelen. Men så ble han ikke ropt opp og han kunne lykkelig bli sittende på plassen sin. Er rart at det er siste mann en skal i gjennom dette med.

Håper alle har hatt en flott helg
Ønsker dere alle en spennende og flott ny uke !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar