onsdag 28. september 2011

Stall møte

I dag var første stall møte der forvertene til Diamant var med !!!
Jaaaaa, Diamant har fått ei kjempe fin jente som gjerne vil prøve å ha han på for :)
Jeg er så glad !!!
Eierne til den nye hesten som er kommet var og på møte, og Elna gikk igjennom stallregler, forventninger osv. Samt disket opp med te, brus, pizza osv. Ble en del timer, var kjempe kos. Jentene er kjempe hærlige og det ser ut som de har funnet tonen seg i mellom. Ingenting kan vel være bedre :)


Ting bruker og ordne seg på måter du minst forventer det.
Hadde ikke forventet at jeg skulle få noen som ville ri og stelle Diamant når Tor Håkon fikk seg kjæreste. Men 2. gangen jeg traff den flotte jenta spurte hun om jeg viste om noen som hadde en hest hun kunne få ri. Med andre ord, hun kom som lyn fra klar himmel. Etter ei helg med stelling og ridning hver dag fikk jeg vite at hun med familie kunne tenke seg å ha Diamant gutten på for !!

Charlotte er kjempe flink med gutten, er ingen problem å se at hun vet hva hun driver med. Og med familien i ryggen trur jeg hun kommer til å klare dette bare godt :)


Er så utrulig god å vite at Diamant blir stelt hver dag og får komme ut på masse turer !!
Tusen takk Charlotte med familie :)

3 kommentarer:

  1. Så flott at ting ordner seg! Det pleier det for snille jenter;o)

    Fin hest, han Diamant-gutten:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Så flott at det ordnet seg med forvert. Vi har også hester og leier ut stallplasser. Kan ikke si det har vært like fredelig i stallen her alltid. Det er utrolig hva tenåringsjenter kan lage krangel av. Men nå er det ganske rolig. Endelig.
    Ellen :)

    SvarSlett
  3. Ja er så godt når det ordener seg. Samvittigheten har ikke vært så veldig god når jeg ikke har hatt muligheten til å gi han den oppmerksomheten han fortjener selv ..
    Hehe ja tennåringersjenter kan lage mye styr. Disse to virker voksen for alderen, men tror nok eier av stallen kommer til å holde et våkent øye med dem :)

    SvarSlett