mandag 19. september 2011

Tro, håp og kjærlighet

Dagens fototriss er Tro, håp og kjærlighet.
Samme tema som presten tok for seg når jeg var med minstemann i kirka i går.
Jeg har lyst å se det i dansens tegn i mine sine bilder (suprice suprice :p)


Når vi starter på et kurs er det gjerne med troen på at man skal lære noe nytt og at man skal få dette til. Det er en tro som alle disse på nybegynnerkurset har infridd så langt, flinke som dem er blitt.



Instruktørene har et lønnlig håp om at de klarer å formidle sin kunskap videre på en god og forståelig måte.



Mange utvikler en like stor kjærlighet til dansen, som disse to viser ovenfor hverandre. Må bare si det disse to er det fantastisk å sitte og se på. De rett og slett stråler varme og kjærlighet :)

Alle tre er de viktige uansett hva en ønsker og vil i livet. For skal en få det til er det så mye lettere om en har tro på det, har et håp om det og ikke minst har kjærlighet til det.

Flere bidrag til fototriss finner dere her
Fototriss - tre bilder på ett tema

4 kommentarer:

  1. Dette var en artig tolkning :)
    Danse er gøy synes jeg, og gjør det så ofte jeg kan, for tiden er zumba min favoritt:))

    Tusen takk Siv for koselig blogghilsen fra deg, takk, helgen har vært fin:)

    God uke til deg, klemklem ^^)

    SvarSlett
  2. Det var en fin och personlig tolkning av temat.

    SvarSlett
  3. Aajj !!det var en fin tolkning af ugens teman.. flot gået !!!

    SvarSlett