tirsdag 11. oktober 2011

Alt som er Vakkert

Helene i Alt som er Vakkert har Jubileum og feierer det med en Give Away.
Har du enda ikke blitt kjent med denne bloggen anbefaler jeg det på det varmeste. Helene er en utrulig varm og sjarmerende dame som skriver på en personlig og fengende måte. Hun tar utrulig flotte bilder som vi er så heldige og få del i på bloggen hennes. Kanskje ikke så rart da at en kan finne to foto utfordringer hos henne. Mandagstema og Morgenstemning.
I Give Awayen kan du vinne disse flotte tingene du ser i bildet over her. Jeg vil i allfall være med. Trekning har hun den 8. November :)
Good luck til deg om du blir med ...

1 kommentar:

  1. Hei! Hyggelig at du er med på min Giveaway! Og så koselig du skriver om meg og bloggen min - blir helt rørt her jeg sitter;o) Takk skal du ha!!

    Ha en fin onsdag!
    Heleneklem

    SvarSlett