tirsdag 11. oktober 2011

Argentinsk tango

Har lenge tenkt på det, men er gjerne langt fra å tenke til å gjøre :)
Men denne gangen hev jeg meg med. Nemlig på nybegynner kurs i Argentinsk tango hos Tango Harstad. Tango har bestandig vært en dans som har fasinert meg. Den er så utrulig utrykksfull. Ja det vil si når de som kan det danser det :)
Må innrømme jeg var bra spent når jeg møtte opp. For hva var det egentlig jeg hadde begitt meg ut på. Ble langt fra skuffet. Adrian var en utrulig bra instruktør. Og selv etter bare 4 timers kurs (alt i alt) begynner følelsen av i allefall litt mestring å komme. Selv om jeg vet det skal masse masse trening til før jeg kan føle dansen og ikke tenke den :)
Tango Harstad viser det seg har dansekvelder hver mandag på Tonehuset fra 20.00 så kommer mest sansynlig å ta turen med gjevne mellomrom.

Kom over denne filmsnutten på youtube. Fra et tidligere kurs med samme instruktør :)


Dans er virkelig gøy. Uansett form ....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar