tirsdag 18. oktober 2011

Kurs i Oslo

 

Er nettopp ferdig med første dag med hotell frokost. Rart det der. Finnes så mye godt å spise men Siv hun velger det samme som hun gjerne spiser hjemme ...
Har vært så heldig å fått reise en del dette året. Trur nesten jeg har vært mer oppe i fly i år enn jeg har vært tilsammen hele livet før det ... Denne gangen er turen gått til Oslo. Skal få være i hovedstaden vår i hele 3 dager på kurs, og jeg gleder meg stort. Så får vi bare håpe at en kanskje blir litt klokere av det og :p
Gleder meg veldig til å få treffe gode venner og. Noen frynsegoder må det jo være når en drar i mellom :)
Men nå er det snart kurstid, så bør vel ta turen ned noen etasjer igjen.
Ønsker dere alle en super dag !!!

1 kommentar:

  1. Hei og hopp :)
    Kos deg i hovedstaden, 10 dager til det blir min tur å reise dit :)

    SvarSlett