onsdag 26. oktober 2011

Har lyst på......

Har i mange år hatt lyst på ei lita tatovering. Og sist jeg møtte min yngste lillesøster fikk jeg spørsmålen ... Nåhhhh katti har du tenkt å gjøre no med det ???
Men har ikke funnet noe jeg syntes var helt meg. Men så kom jeg over denne ...


Og jeg forelsket meg helt...
Teksten ville nok ikke blitt helt den samme, meeennnn ja ville hatt noe med dans å gjøre :)
Og plassen er perfekt, hadde tenkt nede på ankelen først, men dette passer nesten mer. (Jeg er en av de som gjerne går barføtters i tid å utide)
Så da har jeg en unskyldning mindre for hvorfor ikke ta en...
Kanskje plutselig en dag jeg har en liten tatoo jeg og.
Hvem vet O.o
Ja må bare gjøre noe med alle de andre unskyldningene på hvorfor ikke enda først :)

2 kommentarer:

  1. Hei og hopp :) Det blir sikkert kjempebra. Jeg har 3 tatoveringer selv, det gjør vondt mens det står på, men så går det over :)
    Du kan jo ønske deg det i julegave :)
    ha en fortsatt fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Ohhh det var jo en kjempe flott ide !!!! På ønskelista er den kommet :)

    SvarSlett