fredag 28. oktober 2011

Himmelsk uke 43 2011

Da er det dags for himmelsk hos Petunia :)
Vi er kommet til den siste fredagen i oktober med andre ord allerede i uke 43. Helt utrulig !! Ja spesielt når en tenker på himmelske været vi har hatt her nord denne mnd. Tenke seg til bare ei frostnatt så langt og natt temperaturer på over 10 grader... Kanskje ikke så rart en føler at vi er nermere sommer og ikke skal ha under 2 mnd til jul O.o


Flotte dager gir ofte flotte farger og nå på høsten. Selvfølgelig i den tiden en er på tur hjem fra jobb. Har mer enn en gang lurt på hvorfor jeg ikke har med meg speilrefleks kameraet i bilen ... (joda tanken på at noen kan se det i bilen er nok en av dem :p)


Huset over er et av de gamle ervervige husene på Borkenes. Ligger egentlig utrulig flott til nært med havet. Tenk hvordan det en gang var da huset var nytt ... Setter i allefall min fantasi i gang :)


Onsdagen var lyset bare så flott at jeg tok med meg mobilen og prøvde fange stemningen med det i fjæra rett nedenfor jobb, jepp er derfra alle bildene utenom det siste kommer fra :)
Ja for når en venter til en kommer hjem ....Da er det meste av lyset for lengt dratt og mørket har senket seg over byen ... Bildene er nok ikke av beste kvalitet, ikke mobilen sin skyld men den håpløse eieren som har latt det falle litt for mange ganger O.o

Flere bidrag til Himmelsk finner dere her inne hos Petunia

12 kommentarer:

  1. Nydelig lys og fine motiver på disse bildene. Spennende at du kan gå ned i fjæra rett ved jobb. Ha ei riktig god helg!

    SvarSlett
  2. Kjenner meg igjen her! Og at vi har deilig vær kan jeg skrive under på! Helt fantastisk! Flotte bilder du har tatt fra vår vakre del av landet!
    -Margit-

    SvarSlett
  3. Høsten kan være vakker. Spesielt i slikt vær som bildene dine viser. Nydelige farger!

    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  4. flotte himmelbilder

    nyt helgen - monikaklemma

    SvarSlett
  5. Fantastisk vakre bilder!
    Dette kan du!

    SvarSlett
  6. Fine himmelske billeder.. :-)

    SvarSlett
  7. Ja, det er nok i Nord-Norge sommeren 2011 var best i Norge.
    I Oslo regnet det mer enn i Bergen, det sier ikke rent lite.

    Flotte bilder.

    Btw. Jeg har heller ikke speilrefleksen vanligvis i bilen..

    SvarSlett
  8. Har ofte med meg kamera i væska, di dagene jeg ikke har det med er det garantert et bilde jeg skulle ha fanget :0)

    SvarSlett
  9. Så herlig at dere har hatt så fint vær der oppe i nord, godt også slik at du kunne ta disse flotte bildene :)

    SvarSlett
  10. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg! Du har noen alldeles nydelige bilder å vise fram! Hyggelig å bli jent med nye bloggere, jeg kommer bestemt tilbake hit! Ha en flott novemberuke !

    SvarSlett