torsdag 20. oktober 2011

Hjem att igjen :)

Det er bestandig gøy å komme seg bort og få gjøre noe annet enn hva en normalt gjør. Slik har det vært denne uken og. Så utrulig kjekt å bo på hotell, der jeg har kunne gå til dekket bord, andre har redd opp senga og vasket, for ikke å snakke om at det bestandig var te, frukt og kaker å få når det var pauser.. Ja nesten så en blir litt bortsjemt :)
Kurset jeg var på var gjennom Infotjenester og jeg kan ikke annet enn å gi det 6 på terningen. Er andre gang jeg har fått lov å være med på kurs gjennom dem og de skuffer virkelig ikke. Sist gang jeg var på kurs var det rettet direkte mot kommune ansatte, denne gangen var flesteparten fra det private nærlingslivet. Gjorde kurset nesten enda litt mer interesant siden problemstillingen gjerne blir anderledes enn om det kun hadde vært fra det offentlige.
Planen var jo å treffe et kjært vennepar av meg, men desverre var det ting som hente som forhindret dem å komme inn til byen. Får satse på å heller treffe dem ved en senere anledning.
Når en først er i Oslo så burde en jo ta turen innom butikker og se etter julegaver.. Ja er jo snart bare 2 mnd igjen til jul O.o Det ble det heller ikke mye av for denne dama. Etter endt kurs var senga god å ha for noen timer, og vips så var de fleste butikker stengt gitt :)
En liten tur innom butikkene på Aker brygge ble det da til slutt tid til. Hotellet vi bodde på var Scandic KNA og da var bryggen bare et steinkast unna. Og vi benyttet anledningen til å spise nydelig mat på Cafe Albertine, som andre på kurset anbefalte, den anbefalingen bringes videre uten problemer :)
Men 3 kursdager går fort. Med en god del mer kunskap om det jeg jobber med, nye bekjentskaper og den gode følelsen etter å ha vært borte akkurat passe lenge, vender jeg nesen hjemover til mine kjære. Vel er hjemme først i 11 - 12 tiden i natt, så alle de kjære ser jeg nok ikke før i morra. Godt skal det bli det er i allefall sikkert. Savner både guttene mine og Lucky Raya :)

En riktig så god torsdagskveld til dere alle sammen !!!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar