søndag 16. oktober 2011

Mandagstema - Spiselig

Mandags tema hos Alt som er Vakkert denne uken er spiselig ... Er ikke det et hærlig tema ???
Jeg er som mange andre utrulig glad i mat, både lage mat og spise den.


Raya vår er og utrulig glad i mat. Vel allerhelst godbiter og vår mat. Tørr foret er nok ikke like spennende er jeg redd for :)


Jeg må bare innrømme at jeg aldri har vært så utrulig flink til å følge oppskrifter når jeg skal lage mat. Kan veldig godt ta utgangspunkt i ei for så å erstatte ingredienser med ting jeg selv har i skuffer og skap. Nå blir resultatet som oftest bra, men har nok ikke bestandig vært like heldig ... Noen ganger har resultatet desverre vært heller uspiselig :)

Flere bidrag til Mandagstema finner dere her inne hos Alt som er Vakkert :)


13 kommentarer:

  1. Fine bidrag. Jeg har og en hund som elsker slike tyggepinner. :)

    SvarSlett
  2. Det er ofte den måde hvor maden kommer til at smage bedst - når man følger sit hjerte og det der er i skufferne eller skabene :D

    SvarSlett
  3. Fast det där ser gott ut!! Blir ju riktigt hungrig ju! ;O)
    VIlken söt vovve!

    Ha en skön måndag!

    SvarSlett
  4. Det så svært så godt ut, det.
    Impulsmat er morsomt å lage og å spise.

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  5. Dejlig billede af hunden der hygger sig med et tyggeben.
    Ønsker dig en god mandag.
    /Hanne Bente
    www.finus.dk

    SvarSlett
  6. Skikkelig fristende det du har på bilde to. Men tyggepinnene tenker jeg at jeg står over. He he!
    God mandag!

    SvarSlett
  7. Flott hund du har, riktig koser seg med tyggeben. ;)
    Maten ser fristende ut, nam :)

    SvarSlett
  8. Det där ser gott ut...nu blev man allt hungrig så här på förmiddagen:)

    SvarSlett
  9. Hunden din ser så snill ut! Og som hun koser seg på det myke teppet med en gobit!
    Flotte bilder du bidrar med!
    -Margit-

    SvarSlett
  10. Nu blev jag sugen på broccoli :)

    SvarSlett
  11. Fint spiseligt bidrag.. :-)

    SvarSlett
  12. Hellström sier at vi må bruke fantasien i stedet for oppskrifter, så får vi vel heller tåle at ikke alt blir like godt ;-)

    SvarSlett
  13. Her elsker hunden også mad - jo mere jo bedre hvis det stod til ham. Flot bidrag til ugens tema.

    SvarSlett