torsdag 27. oktober 2011

Oktober morgen



Etter å ha stått opp til minus grader i går, var jeg godt forberedt på å måtte skrape is av bilen før jeg skulle kjøre minstemann på skolen. Så overraskelsen var stor da jeg åpnet døra og gikk ut.
13 varme grader viste gradestokken og himmelen var en opplevelse med nydelige farger. Blå lilla og rosa ene veien slik som på bildet over for så og gå over mot mer orange og gull toner mot øst. Og så tenke seg til at vi både er i slutten av oktober og over polarsirkelen  ...
Lysten til å sitte inne på et kontor er ikke så alt for stor det må jeg bare innrømme, en slik flott dag må jo nytes der den nytes best (sånn som i marka)
Så sjansen er stor for at undertegnede tar seg ut en del av den oppsparte flexi tia og drar hjem fra jobb tidlig i dag  :)

Ønsker alle sammen en strålende torsdag

2 kommentarer:

  1. Ja er det ikke deilig! Det er helt utrolig at vi har det så fint så sent på høsten. Vi var en tur i marka i går, og det var nydelig!Jeg er glad for den turen, men ikke mine onde knær! Håper du fikk tur i dag!
    -Margit-

    SvarSlett
  2. Takk, så koselig at du har meldt deg på giveawayen min, og så koselig med flere nordlendinger som er innom.
    Nydelig vær vi har hatt her nord, ja.
    Fin kveld øønskes fra Kristin

    SvarSlett