torsdag 6. oktober 2011

Videregående kurs i dag i Nord Norsk swing



I dag starter vi opp med videregående kurs i Nord Norsk swing. Er kommet en god del påmeldte og jeg gleder meg :)
Er bestandig gøy å sette i gang med nye kurs, se iveren til dem som kommer og skal lære, den gode stemningen :) Kjempe gøy.
Denne gangen ser det ut som vi kommer til å ha litt flere menn påmeldt enn damer, så da blir det dansing på meg og ... I tilfelle ikke det blir dansing kommer jeg nok å dra med meg kamera og ta en del bilder. Så kanskje dere får se hvor flott vi har det både på kurs og dansekvelder (igjen) :)

Om du bor i Harstad området og har lyst å være i lag med oss så bare ta turen. Vi holder til i 4. etg på sko i nord bygget. Vi har dansekvelder hver torsdag fra halv 9. Og kurs både høst og vinter.
Snart endten nå i høst eller til vinteren kommer vi til å dra i gang kurs for menn som ønsker å lære danse med 2 damer. Kanskje noen damer ønsker å være med og ?? Nye linedance kurs kommer nok og, kurs med sakte swing og turkurs med både kast og for de som har holdt på ei stund :) Vi to som styrer med kursene har en god del planer, må bare få satt den i sving :)

Har du ideer om kurs vi burde kjøre ?? Gi meg gjerne inspill !!! (Må ikke absolutt være swingkurs, bare det ikke er kurs som noen andre allerede kjører her i byen)

1 kommentar:

  1. Tack så mycket Siv! Om det finns en orientalisk dansorganisation i din närhet så kan de alltid boka in mig en dag/helg. Annars vet jag flera duktiga norska lärare men jag vet inte hur långt du bor från dem.
    Kram

    SvarSlett