tirsdag 10. januar 2012

2012 Velkommen

Tenke seg til vi er alt kommet til slutten av 10. Januar... Dagene går virkelig fort.
Jeg har faktisk ikke vært på min sin data før i går, siden før jul. Ingen som kjenner meg ville trudd det kom til å skje. I allefall ikke uten store abstinenser. Men det har helt utrulig vært godt O.o

Uansett dama er tilbake og selv om vi er hele 10 dager ut i det nye året vil jeg veldig gjerne ønske dere alle
Et riktig godt og innholdsrikt nytt år !!!!!!

I går måtte jeg ta et hastig farvell med eldste mann på flyplassen når han skulle dra tilbake til skolen. Undertegnede hadde ikke fått med seg at vi ikke får følge de reisende inn for å vente lengre. Avinor har helt sikkert en eller annen god grunn for at det skal være slik. Selv om jeg ikke kunne komme på noen i løpet av den rundt 1 times lange kjøre turen hjem igjen. Scannet blir vi jo alle før vi får lov å gå inn i vente hallen, scannet blir billettene før du får gå på flyet. Så for sikkerheten kan det umulig være. Joda var innom mange flere grunner men ingen var i mitt hode gode nok. Vel vel avskjeden ble ikke helt som undertegnede hadde sett for seg, men den store frustrasjonen var borte når jeg kom hjem. Kanskje godt jeg hadde så pass til kjøre tur. Og da at på til med det nydelige være ...
Kunne jo ikke annet enn å bli en liten tur på Raya og meg





Kaldt var det men ohhhh så fint
Ja og når en da kommer inn og setter seg med spisebordet mens veden spraker i ovnen og kan ha denne utsikten


Da er livet virkelig godt :)

2012 har gitt både meg og gubben ny hobby. Raya er like skeptisk til begge.
Far sin summer, blinker og beveger på seg. Litt skummelt og når man blir litt interessert å se så får man ikke lov til å leke med ..... Det er bra urettferdig er du ikke enig ???



Hva mor sin går ut på er Raya egentlig ikke helt sikker på. Men både hun og resten av huset har funnet ut at det er best å holde seg lengst mulig unna når den nye hobbien skal utføres. Da er det nemlig farlig å være i nærheten. O.o


** Playstation move **
Er bare fantastisk gøy !!!! Har dance, sumba og forskjellig sportsgrener. Fekting var en av grenene undertegnde forelsket seg helt i fra starten av. Og innlevelsen er på topp. Var kanskje ikke så rart alle rømte stua og Raya lå forskremt i kurven lurende på hva i alledager som gikk av mor :)


Så kjære venner nå vet dere hva som venter når dere kommer innom på besøk :p Joda en kopp te skal dere fortsatt få og sikkert noe å bite i og. Men vi skal bevege på oss. Kan love masse fliring og en varm kropp før vi er halv ferdig :p

Og ser jeg i desember har fått noen nye følgere, hjertelig velkommen skal dere være !!! Så utrulig koselig når dere vil følge rableriene mine sine. Har ikke vært rundt om å tittet hos dere i det siste. Men vil komme innom :)

Nå er det kveld og natt her i huset også for mor.
Ha en hærlig uke alle sammen !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar