torsdag 26. januar 2012

Diktutfordring - Søsken



Da er det dags for 3. dikt utfordring i 2012.

Denne uken har jeg vært i Tromsø hos min kjære storesøster. Og siden jeg har vokst opp som enebarn, har det å ha så pass mange søsken som jeg har bestandig vært noe som for meg har vært ganske spesielt.

Derfor er denne ukens diktutfordring basert på ordet *** Søsken ****



Søsken

Vi er søsken
du og jeg
To sjeler
så forskjellige
men
likevel så lik

Vi deler
de samme gener
Men kjære
har det
egentlig
noe å si ??

Er vår likehet
basert på arv
Eller
er det bare
tross alt
en ren tilfeldighet?
Mitt sitt tankespinneri

Reglene er :
Dere kan da delta på den gitte oppgaven helt til neste oppgave blir gitt ( 1 uke).
Dere kan bruke egne eller andres dikt, men husk alltid og oppgi hvem forfatteren er.

Slik gjør du:
1. Legg ut diktet du velger på din blogg.
2. Legg inn en link til siden min, med utfordringen, så leserne dine også kan finne de andre bidragene.
3. Sett deg på linklisten her hos meg - jeg bruker Mister Linky
Jeg ser helst at du linker til selve innelgget ditt ikke siden din, så finner de som er innom svaret på utfordringen :)



2 kommentarer:

  1. Hei hei . vil bare ønske deg og dine en flott helg:)

    SvarSlett
  2. Vi sees til våren, lillesøster.

    SvarSlett