torsdag 12. januar 2012

Garnslanking

Ja har likt ideen som mange i bloggverden gjennomfører. Og trur familien virkelig er enig i at det trenges :) Nå har jeg ikke kommet så langt at jeg har veid hvor mye jeg har liggende men for å gi dere en idee.
Så er denne esken fylt til randen


Denne kisten ja den er kun fylt med forskjellig garn som jeg har liggende. Og jeg må innrømme at jeg er glad for at det er låsing på den. Hadde ikke kunnet ha pynt oppå om lokket skulle fått ligge slik det ville selv :)


Jepp har til og med tatt denne skittentøyskurven i bruk for å lagre garnet mitt


+ det ligger en søppelsekk på loftet enda fylt til randen med garn.
En del er kjøpt (selvsagt), noe til ting jeg skulle lage, annet fordi tilbudet bare var så godt at jeg ikke kunne la det være. (Andre som kjenner seg igjen??) Og over halvparten har jeg fått/arvet :)

Joda jeg vet med meg selv at det er stor mulighet for at noe nytt garn blir kjøpt og. Men da kun til akkurat de prosjektene som blir planlagt og garnet jeg har liggende ikke passer til. Men lagret som ligger skal bli mindre. Bare vent og se ;)

1 kommentar:

  1. He he kjenne mæ igjen der. Men æ har nu så smått bynt å krympe litt på lagret mitt selv omlitt nytt blei kjøpt inn i går :-)

    SvarSlett