mandag 16. januar 2012

Helg over

Helt utrulig hvor fort dagene kan gå.
Men er vel det en sier tia går fort når en har det gøy :)
Lørdagen var Tom og jeg invitert i 50 års dag til en god venn og på en møte slektning :)
Ble som forventet en kjekk og gøy kveld. Med rørende taler og hendelser, lek og latter og selvsagt dans :) Den spreke dama har stallen der jeg har Diamant stående, og selvsagt egen hest, hun er og aktivt i motorklubben i byen og en selvsagt instruktør når svingklubben har kurs :)


Som aktivt medlem i motorklubben ja da var nok denne gaven passende. Selv om jeg ikke kan se for meg at dama kommer til å trenge den på veldig lenge, ja om ikke da for å kjøre barnebarna rundt i som her :)

I dag har Tom, Raya og jeg vært en liten tur opp på hytta.
Fikk meg til å tenke på hvorfor i alle dager jeg ikke er der oppe oftere. Hadde virkelig ikke lyst til å dra ned igjen. Skal love Raya koset seg stort






Blir nok en tur opp neste helg og. Men da skal jeg passe på å ha bedre tid. Blir nok ikke overnatting men en hel dag..... Ja det skal bli godt :)

Ønsker dokker alle ei flott ny uke

2 kommentarer:

  1. En god weekend er forbi. Skøn tur I havde til hytten og fine billeder af Raya. Det er herligt at se hunde boltre sig i sneen. Vi har endnu ikke haft sne i vinter, så mine hunde må være foruden! :)

    Ha' en flot uge.

    SvarSlett
  2. Artige bilda av Raya,situasjonsbilder. Såg virkelig ut som at ho kosa sæ ja.

    SvarSlett