torsdag 12. januar 2012

Himelsk uke 2 - 2012

Den 12. Januar er det mulighet å se sola om en er på den rette plassen i Harstad. Hadde jeg vært hjemme hadde jeg nok prøvd og sett om jeg fikk et glimt av årets første stråler. Men var ikke mye å se fra kontoret der jeg jobber i Kvæfjord.

Så jeg deler heller bilder fra fjor årets strålende mai. Disse er fra en tur jeg var med min kjære ut til Andøya med vogntoget :)
Slike turer er alltid koselig ....




Jeg har bestandig elsket alle årstidene. Og jo mer snø desto bedre. Men må innrømme at i år ser jeg frem til vår og solens varme stråler igjen. Og nå som vi har nok snø til at jeg godt kan ta skiene på og gå på tur uten å ødelegge skisålen. Ja da er det egentlig nok snø for meg.

Men men er slik jeg føler det i dag. I morra er det en annen dag.

Flere flotte bidrag til ukens Himmelsk finner dere her inne hos Petunia :)

11 kommentarer:

  1. Dette må ha vært en kjempefin tur. Herlig landskap!
    Håper dere ser sola snart. Pga fjellet må jeg vente enda en måned før den når meg her på jobben. Gleder meg til da.
    God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Hmmm... tror jeg kjenner igjen dette landskapet.
    Herlig!
    Bodde noen år i Narvik, og kjørte mye rundt der.
    God helg.

    SvarSlett
  3. Så fine bilder, vakkert landskap!
    Riktig god helg :)

    SvarSlett
  4. Härliga bilder, slöjmolnen på bild tre är ljuvliga;-)
    Ha en skön helg;-)

    SvarSlett
  5. what a wonderful sky! thanks for stopping by :)

    SvarSlett
  6. Flotte bilder :) Det ble liksom nok snø de to siste vintrene, så jeg håper på snøfri vinter denne gang ;)

    SvarSlett
  7. Mer enn nok sne. VÅR, det hadde vært noe.
    God helg.

    SvarSlett
  8. kor fine bilder ;)

    heldige du som fikk være med på tur ;)

    monikaklemma

    SvarSlett