onsdag 11. januar 2012

Husk, du har venner ...


Jeg ser deg vennen
du strever og har det tungt
Livet er for øyeblikket en kamp
langt fra hva jeg deg har unt

Ingen andre enn deg
kan finne veien du må gå
Men selskap på veien
det kan jeg love deg at du skal få

Jeg skulle ønske
jeg hadde en mirakel kur
Et eller annet som deg kunne hjelpe
liggende på lur

Husk, du har venner
som i deg er utrulig glad
Venner som mer enn gjerne
noen av dine bekymringer på skuldrene vil ta

Mitt sitt tankespinn ...

3 kommentarer:

  1. Et utrulig nydelig dikt!!!

    SvarSlett
  2. Nydelig! Du er kjempeflink å dikte. Dette skulle du ha publisert, og det nydelige diktet om pappa`n din.. regner med du har flere på lur, så samle dem og send til et forlag og få det ut til verden :) ha en fin dag videre. Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk for så utrulig koselige kommentarer begge to !!!!
    Gjør det bare enda mer gøy å dele tankespinneriene mine med dere :)
    Har faktisk aldri tenkt på at diktene kanskje kunne utgies.
    Er en noe jeg skal overveie LadyLaLaura :)

    SvarSlett