onsdag 11. januar 2012

Mens vinden uler

Ute blåser vinden mens snøen faller. tilsammen lager de spennende bilder og formasjoner, som jeg med glede ser på mens jeg nyter en god kopp varm te. Snart om ikke så veldig lenge skal jeg kle meg godt og ta Raya med på en tur ut i været. Men akkurat nå skal jeg bare sitte her og nyte. Samt drømme litt om sommeren som kommer. For nå vet vi hva vår ferie skal bestå av, vel iallefall en del av den  :)

Det hele startet med min kjære som ringte. **Duuuu når var det vi skulle ha ferie igjen ?? Sjefen trenger datoer så han har mulighet til å få inn vikar mens jeg er borte** Vi har jo som tidligere nevnt sett på mange forskjellige muligheter. Guttene og vi har jo ikke akkurat vært så veldig mye avgårde og i år ønsker vi at også guttene skal få oppleve, ja slik vi fikk i fjor da vi vant turen til Hellas. Guttene begynner alle å bli voksne og er kanskje siste gang vi har mulighet å reise som familie. Ja for Ole Martin fant ut han ønsket å være med oss i år, når vi snakket om den planlagte sommerferien 2012. Er ikke det flott ?? :)
Etter Tom ringte hadde undertegnede en koselig samtale og vips var en uke av sommerferien boket...
Royal Caribien er arrangøren og turen er en ukes cruise fra Stockholm for så å være innom  Helsinki - St. Petersburg - Riga - Gdansk (Gdynia) - Visby før vi så drar tilbake til Stockholm. Turen til Stockholm vil gå fra Narvik med tog. En reise form jeg synes er utrulig kjekk :)


Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg som en unge. Og selv om juli er veldig langt unna. Varmer tanken veldig på kalde dager som i dag :)

Men nå er det på tide å få på seg litt varme klær samt refleks for sannelig har det klart å bli mørkt ute mens jeg satt og drakk teen min.

Ha en alle tiders onsdag alle sammen !!!!

2 kommentarer:

  1. Håper dere får en kjempekjekk tur :) vil også spørre om du har gjort noe spes med bloggen din? føler den er blitt skikkelig treg å scrolle ? :p mulig det er datan som spiller meg et puss, men har ikke det problemet på andre sider..
    Utover det ønsker jeg deg og dine en kjempeflott dag videre :) klem linda

    SvarSlett
  2. Det lyder dejligt. Det bliver en skøn tur! :)

    Håber også at turen ud med Raya bliver fin. Vejret er jo perfekt til en tur. Her har vi ingen sne i år, men faktisk nyder jeg det milde næste forårsagtige vejr, når jeg er ude med mine hunde! :)

    Klem og god aften.

    SvarSlett