torsdag 19. januar 2012

Ut på tur ....


Når ingen viser interesse enda for å kjøpe Diamanten min og jeg heller ikke har funnet ny forrytter ja da var det like godt å hive på seg rideklærne og prøve seg i salen igjen. Vet godt at å ri i mer enn skritt ikke er lurt for denne dama. Men burde da kunne gå å ta en rolig tur i lag med venner. Ja sånn at gutten i det minste kommer seg ut på tur, + jeg da :) Hehe hvem vil ikke det når været er så flott som idag. Sola skinner bak fjellene og temperaturen er mild og fin


Ok. Må innrømme at jeg ikke følte meg all verden smart når jeg måtte opp på høyballene for å komme meg i salen. Diamant oppførte seg som en prins så var ikke hans skyld, bare hoftene som rett og slett ikke ville. Og det føles kanskje ikke så veldig godt nå heller. Når venstre hofta ikke ønsker å fungere som den skal. Meeennnnn ohhhh ja var virkelig verd det !!!!!! Var virkelig så godt å endelig sitte i salen igjen. Diamant kjente nok på meg at jeg hadde like lyst på litt fart som han. Men når vi hadde fått bestemt hvem som bestemte av oss to igjen. Ja da var han som han pleier. Helt eksemplarisk :) Ohhh kan ikke annet enn å være forelsket i den gutten !!!


Både på tur ned fra gården og tilbake måtte vi ri forbi denne karen. Var enda en elg på andre siden av den haugen. Men de var tydeligvis vandt med både hester og folk for de brydde seg ikke det spor om hverken de tre hestene, oss på eller hunden vi hadde med oss.

Ønsker dere en strålende torsdag.
Denne dama skal snart opp og gi hestene kveldsen sin før det er å ta på tur ned til Harstad ungdomsskole i et siste forsøk på å finne ut om det kan være om så en liten mulighet for å berge den ..

4 kommentarer:

  1. Det ser så fint ut når noen kommer ridende! Skjønner at du liker det! Her om dagen møtte jeg en blid,ung jente høyt til hest, henne fikk jeg lov å ta bilde av!

    Ja, huff! Sørgelig med disse skolenedleggelsene! Får håpe de snur her og, som i Gausvik og Ervik!

    -Margit-

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja Margith
      Synes og det er fint når det kommer noen ridene :)
      Hele debatten om skole nedleggelse og endringer er skremmende og enda mer skremmende er det etter jeg har vært på møtet. Virker nesten som politikere og administasjon ikke ser hva de gjør med byen er kun kr og øre ...

      Slett
  2. Ååå vennen så flott at du endelig e kommet dæ opp på hesteryggen igjen.
    Kjempebra!
    Håper det går bra for kroppen din da.
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper og det vennen ..
      Hadde virkelig vært så flott om jeg kunne begynne og bruke gutten aktivt selv igjen

      Slett