fredag 2. mars 2012

Hands Full Diamant

God hesten min sin.
Har nok som veldig mange drømt om min egen hest siden jeg var ei lita jente. Og gleden var virkelig stor da den endelig ble virkelighet. Selv om dama er blitt nærmere 40 og egentlig burde være voksen for lenge siden :) Men endelig hadde jeg muligheten, tiden og ikke minst økonomien til å ha min egen hest. At helsa denne gangen skulle jobbe i mot meg hadde jeg ikke regnet med eller tatt i betraktning :s



Diamanten,
du er nyskjerrig som få og vet og bruke sjarm for å kanskje få litt ekstra oppmerksomhet :)
Glad i godbiter som du er må du bare undersøke om det kamera er noe godt å spise.
Du er ikke no glad i dekken og går helst uten.  Og smart som du er får du det gjerne av om en prøver å legge et på deg :)
Har derfor funnet ut at dere varmblodser egentlig er utrulig hardføre.



Du deler ut kyss til alle som vil ha.
Og du vet å vise at du er glad i de som holder på med deg.
Er så utrulig sjarmerende når du vender hodet i 90 grader for å sjekke at en sitter godt i salen på ryggen din.
Ja, en må jo bare bli glad i en hest som deg !!!



Det var derfor ikke en lett ting å skulle legge ut annonse om at du er til salgs.
For hjertet har langt fra lyst til å sende deg avgårde.
Jeg vet du kommer til å være en stor berikelse for den du kommer til.



Det gjør det litt lettere nå som jeg vet hvem det er du skal til. Selv om du skal langt opp i nord, og jeg neppe kommer til å se deg mye. Så er hjerte litt lettere nå. Siv Irene og Tiril vet begge mye om hester og vil behandle deg godt. Du vil få mange som er glad i deg for familien er stor, og du vil få utfordringer innen dressur og hopp.


Noen få uker til skal du få være her nede.
Og det vet jeg det er noen jenter som er veldig glad før.

Så for de som måtte lure på hvordan det går :)
Har fått mange interresserte på annonsene på finn og hesteforum. Det varmet virkelig hjerte og se at det er mange som vet hva de holder på med som kunne tenke seg gutten min. De han skal oppover til på prøve i første omgang er gode venner av meg. Noe som gjør det litt lettere å gi slipp på han :)
Jeg vet han kommer til å få det godt dit han nå skal så håper jeg bare at kjemien stemmer så han får bli værenede :)

1 kommentar:

  1. Diamant <3 Gleeder til han kommer <3 TUSEN TAKK for at jeg få han opp hit :D <3

    Tiril

    SvarSlett