torsdag 14. juni 2012

Diktutfordring - Natt

Prøver meg på diktutfordring igjen.
Ei koselig melding på en av de tidligere utfordringene i dag når jeg logget inn på mailen gjorde at blogglysten plutselig var tilbake :)

Her i Harstad er det midnattsol tid. Noe som betyr flott lyse kvelder og mange muligheter.
Derfor blir dagens utfordring


NATT

Dansende lett
på mosegross sti
opp gjennom skogen
i lag der går vi

Midnattstime
mens sola skinner
Vi er på vei
mot fjelles tinner

Sommerens idyll
i midnattsolens rike
Gir muligheter
en naturensvenn kan like
Mitt sitt eget tankespinneri


Reglene er :
Dere kan da delta på den gitte oppgaven helt til neste oppgave blir gitt ( 1 uke).
Dere kan bruke egne eller andres dikt, men husk alltid og oppgi hvem forfatteren er.

Slik gjør du:
1. Legg ut diktet du velger på din blogg.
2. Legg inn en link til siden min, med utfordringen, så leserne dine også kan finne de andre bidragene.
3. Sett deg på linklisten her hos meg - jeg bruker Mister Linky
Jeg ser helst at du linker til selve innelgget ditt ikke siden din, så finner de som er innom svaret på utfordringen .




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar