torsdag 21. juni 2012

Diktutfordring - tid

Da er det faktisk torsdag igjen.
Ukene går sannelig fort. Så derfor blir dagens utfordring



TID


En nystrøken uke
står spent og klar
Den gamle
begynner å bli reiseklar

De er historie og lovnad
i en skjønn forening
En stadig gjenstand for
diskusjon og mening

Masse eller lite
har de av tid
Er et tema
som kan skape splid

Den gamle uke
titter en siste gang tilbake
Hilser lett
og håper den nye vil deg smake
Mitt sitt lille tankespinneri


Reglene er :
Dere kan da delta på den gitte oppgaven helt til neste oppgave blir gitt ( 1 uke).
Dere kan bruke egne eller andres dikt, men husk alltid og oppgi hvem forfatteren er.

Slik gjør du:
1. Legg ut diktet du velger på din blogg.
2. Legg inn en link til siden min, med utfordringen, så leserne dine også kan finne de andre bidragene.
3. Sett deg på linklisten her hos meg - jeg bruker Mister Linky
Jeg ser helst at du linker til selve innelgget ditt ikke siden din, så finner de som er innom svaret på utfordringen .


2 kommentarer:

  1. Hei! Fint lite dikt du har skrevet! Nå er jeg også her med mitt! Kan du være så snill å slette meg på nr 1? Ble noe feil der! -Margit-

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for bidraget Margit, med det nydelige diktet !!
      Første linken din er slettet :)

      Slett