onsdag 27. juni 2012

Venter pakke i posten O.o

Har lovet guttene å handle disse tingene ei stund no, men ikke funnet en plass de hadde alle sammen på en gang. Så trur jeg får 3 glade gutter når pakken kommer i posten.

Riktignok syntes vennene mine jeg hørtes en smule brutal ut som kjøper guttene mine noe slikt, men som sagt de ønsket disse selv !!!
Og hva har jeg da kjøpt, jo nemlig vekkeklokker til hver og en av gutta.
Er riktignok ikke helt vanlige vekkeklokker jeg har bestilt da, innrømmer det. Men håper og trur dette skal klare å dra tennåringene ut av senga.

Eldstemann får den som kanskje er den "snilleste"

Shake and Wake Vibration Alarm Clock
Shake and wake vibration alarm clock heter denne.
Den er et alternativ til dem som ikke hører vekkeklokken sin for denne vibrerer på håndleddet ditt når den ringer. Du kan til og med velge å ikke ha lyd i det hele tatt.

Mellomste gutten er en som er glad i å trene, og hva er ikke bedre enn å da gi han muligheten med en gang han våkner om morran ??
Dumb-bell alarm clock
Det vil han få med denne Dumb-bell alarm clock.
Klokken er rundt 0,7 kg så ikke så veldig tung, men du er nødt til å løfte den 30 ganger før den gir seg med ringingen. Trur tennåringen kommer til å bli våken av det, trur du ikke ??

Minstemann er en tenker.
Og egentlig er han den som har lettest for å komme seg ut av senga om morran.
Uansett ønsket han seg denne klokken
Memory Alarm Clock

Memory alarm clock.
For å stoppe denne må du løse memory oppgaver. Klokken vil lyse opp på de forskjellige fargene i tilfeldig mønster og han må trykke ned knappene i samme rekkefølge :)
Joda trur denne og vil være en grei måte å få tennåringen opp av senga på :)

Er kanskje gave ideer til andre som kjenner ungdommer som har vanskelig for å komme seg opp om morran. Jeg har bestilt mine ting fra GetDigital.de. your geek stuff supplier. Vet at Memory klokken bla også finnes på norske nettbutikker, der finnes det og andre gøyale klokker. Du finner alt fra klokker som kjører avgårde. tepper du må opp og stå på og klokker du må treffe med laser før de slår seg av.
Mao ingen unskyldninger for verken ung eller gammel lengre for ikke å komme seg opp om morgene !!

Blir spennende å se hvor lang tid det tar før vi får det vi har bestilt, er første gang jeg prøver å kjøpe noe over nett fra utlandet. Og enda mer spennende blir det å se hvordan guttene liker gavene sine :p


3 kommentarer:

  1. Skikkelig stilige vekkerklokker til guttan. De bli dem sikkert kjempefornøyd med.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja krysser fingrene for de Punky.
      Hehe selv om jeg er forberedet på at de ikke kommer til å være så veldig glad i meg lengre etter de har brukt dem en stund :p
      Siv

      Slett
  2. Fy flate for noen antageligvis effektive klokker...tror jeg må bestille alle til min tenåring...han er ikke lett å få opp, puhuu...godt tips...hjertelig.
    Ha ei fortsatt god "klokkefri" uke.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett