torsdag 12. juli 2012

Diktutfordring - Sommer

Så hva skal denne ukens utfordring bli ... ?!?!
Vel det er jo sommer og late dager i allefall for noen. Jeg for min del ser enda frem til de late dagene, men vet å sette pris på dager uten regn, som av og til byr på sol.
Dagens utfordring kan jo nesten ikke bli annet

SOMMER

Det er sommer
jeg har fri
ligger i sola
og her skal jeg bli

Lese ei bok
se på livet
mens brisen
leker med sivet

Ta en dukkert
i ny og ne
Joda det
skal jeg og få te
Mitt sitt lille tankespinn

I det samme håper jeg dere alle har en flott sommer, uansett hvor dere er eller gjør !!


Reglene er :
Dere kan da delta på den gitte oppgaven helt til neste oppgave blir gitt ( 1 uke).
Dere kan bruke egne eller andres dikt, men husk alltid og oppgi hvem forfatteren er.

Slik gjør du:
1. Legg ut diktet du velger på din blogg.
2. Legg inn en link til siden min, med utfordringen, så leserne dine også kan finne de andre bidragene.
3. Sett deg på linklisten her hos meg - jeg bruker Mister Linky
Jeg ser helst at du linker til selve innelgget ditt ikke siden din, så finner de som er innom svaret på utfordringen



2 kommentarer:

  1. Tenkte eg måtte slenge meg med her inne hjå deg også. Kjekt med slike utfordringar :-)

    God sommar!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy at du vil være med!!
      Har vært innom og tittet hos deg tidligere og, du er virkelig flink med penna og fotoaparatet :)

      Slett