torsdag 5. juli 2012

Gode ord





Er heldig og har mange bekjente og venner på facebook.
Enkelte av dem er flinke å komme med gode ord hver eneste dag.
Noen reagerer på at det er plattheter og setninger som ofte kan bli kopiert fra person til person. Det blir nemlig ikke personlig nok.
Men jeg elsker disse små setningene som kommer.
Ei lita setning kan være med på å rette fokuset akkurat ditt jeg ønsker.

Du kan ikke gi livet flere dager, men dagen mere liv :)

Sant !?!
Jeg av mange er flink til å fortelle at døgnet har for lite timer og ukene for få dager.
Mens sannheten er jo at jeg er den som styrer dagene mine.
Ingen andre enn jeg bestemmer om dagen skal være fylt med liv eller om jeg kun skal flyte gjennom dagen. Uansett om jeg bruker dagen min hovedsakelig på jobb eller er andre plasser, har jeg kontrollen på hvor innholdsrik den skal være.
Med innholdsrik mener jeg ikke bare at den skal være stappet med opplevelser, nei mener og gode samtaler, det å klare nyte de små øyeblikkene, nyte god musikk, ta seg tid til bare å være uten å skulle måtte gjøre noe.
Alle de tingene som for akkurat meg eller deg gir dagen liv.

Så fra nå av, vær forberedet på å få servert flere slike "plattheter" fra undertegnede. De som setter pris på det ta det inn over seg, og de som ikke gjør det bare la være og lese de :)


Ønsker deg en hærlig dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar