fredag 6. juli 2012

Hjerte gleder seg

Ja, hjerte gleder seg virkelig i dag.
 Da jeg gikk i posten hadde jeg fått pakke.
Weeeee, følte meg som en unge når jeg tok den på fanget for å åpne.
Inni lå det nemlig 9 forskjellige strikkehefter, kjøpt og fått fra ei gruppe på facebook.
Lista over lyst å lage blir bare lengre og lengre.
Først må jeg bare bli ferdig med det jeg allerede holder på med.
Ei bestilling på en baby jakke og bukse i str 1 år.
Har gått ut fra mønsteret i baby hefte til sandnes nr 1113 Raglanjakke med bukse.
Og sannelig klarte jeg ikke bli ferdig med dem og i dag :p
 Bestillingen gikk først ut på kun en rosa drakt med hvitt ribb.
 Uten noen som helst form for pynt.
 Vi ble heldigvis enige om litt pynt, så det helle ikke skulle bli reint kjedelig
Må innrømme at denne bestillingen har vært tung å få gjort. Kanskje fordi jeg har følt at det jeg laget ikke kom til å bli bra nok. Ikke er jeg overveldes glad i rosa heller :p
Nå som den er ferdig må jeg innse at den ble ikke så ille likevel.
Så får jeg bare håpe at hun som bestilte blir fornøyd :)

Har fult av prosjekter jeg gleder meg til å sette i gang med.
Må bare bestemme meg for hva jeg skal starte med først ...

4 kommentarer:

  1. Oiii Siv så utrulig nydelig den blei!
    Du e kjempeflink!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk vennen.
      Ja, gjorde seg virkelig med de blomstrene på :)
      Kan love det er godt å være ferdig, er noe med det der å strikke til andre :)

      Slett
  2. Det er da utroligt flot Siv, wow - Jeg kan ikke få lavet noget færdigt i øjeblikket, altså af strikketøj, for jeg har så travlt med alt muligt andet :) - Tak for at du viste det frem - smukt arbejde

    SvarSlett
  3. Et nydelig rosa sett! Og heldige du som fikk pakke da, sånt liker vi :)

    Ha en fin søndagskveld, klem fra nord :)

    SvarSlett