torsdag 2. august 2012

Diktutfordring - flytende


Da er jeg kommet godt inn i min 3 uke med ferie.
Det har vært utrulig godt og spennende så langt. Må bare innrømme at det er veldig behagelig å tenke på at det enda er over en hel uke igjen før hverdagen igjen slår inn over heimen.
Denne gangen tenkte jeg å ta inspirasjon fra Mandagstema til Helene på Alt som er vakkert, når det kommer til valgt ord å dikte rundt. Denne mandagen var ordet flytende og det kan jo vinkles i så utrulig mange forskjellige måter.
Så dagens diktutfordring er derfor

Flytende

Rolig stunder
med sol på kinn
Ga ny energi
og ro i sinn

Bok en leste
om spenning og romantikk
Ugjerninger ble begått
og kjærlighet de fikk

Rolig flytende
i egen oase
Uten noen
som gikk rundt og maste
Mitt sitt eget tankespinneri

Reglene er :
Dere kan da delta på den gitte oppgaven helt til neste oppgave blir gitt ( 1 uke).
Dere kan bruke egne eller andres dikt, men husk alltid og oppgi hvem forfatteren er.

Slik gjør du:
1. Legg ut diktet du velger på din blogg.
2. Legg inn en link til siden min, med utfordringen, så leserne dine også kan finne de andre bidragene.
3. Sett deg på linklisten her hos meg - jeg bruker Mister Linky
Jeg ser helst at du linker til selve innelgget ditt ikke siden din, så finner de som er innom svaret på utfordringen






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar