tirsdag 29. januar 2013

Ned - tirsdagstema

Er lenge siden jeg har vært med på så fant ut jeg måtte prøve meg igjen

Tirsdagens tema er hva ser du når du ser NED.
Søndag 20. Januar var hele familien i Solia alpinsenter og da var det jeg så dette.


Var mange folk i bakken den dagen siden DNB sponset gratis tur i bakken for alle som søkte.
Har ikke sett så mange biler på parkeringsplassen på mange år.
Nå var jo været utrulig flott og da, så vi i Harstad var utrulig heldige med dagen.


Disse ønsket nok ikke å komme ned med det første.
Ser virkelig hærlig ut å seile slik avgårde langt oppe i luften.


Denne karen deriomot svevde ikke så lenge, men han landet mykt når svevet var ferdig :)

Flere bidrag til Tirsdagstema finner du her inne

2 kommentarer:

  1. Flotte se ned bilder.
    Likte paragliderne best, :)
    Ha en deilig tirsdag :)
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2013/01/29/tirsdagen-jeg-matte-se-ned/

    SvarSlett
  2. Her var det mange som er på tur ned! Flotte bilder!
    -Margit-

    SvarSlett