torsdag 28. februar 2013

Du og jeg bror

 
Du og jeg bror
ver glad i å gå tur

 
Du og jeg bror
vandrer gjerne rundt om der vi bor
 
 
Du og jeg bror
Kan gå fint i lag

 
Du og jeg bror
nyter slik en solfylt dag
 
 De siste dagene har regnet pøset ned her i Harstad.
Da er det godt å titte på bilder som bare er ei uke gammel, og minne seg selv på at sola er der rett bak skyene.
Blir kanskje ikke perfekt ski føre av været vi har no.
Men er jo kjekt å traske etter avbæra veier og.

Ønsker alle en strålende torsdag

Flere bidrag til uke 9s Himmelsk finner dere her inne hos Petunia

8 kommentarer:

  1. Fine ord og billeder! Ja, vi må leve højt på de dage, hvor solen skinner og vi får lidt energi i. Her sidst på vinteren. :)

    Må din dag blive fin. Klem.

    SvarSlett
  2. Flotte turbilder og for et nydelig vær! Godt å tenke tilbake til når regnet pisker mot rutene. I dag er det skikkelig mørkt og utrivelig ute.

    SvarSlett
  3. Nydelige vinterbilder, koselig å ha en bror å gå tur med!
    Ha en fin dag, klem fra Linda :)

    SvarSlett
  4. Ja det er mye regn for tiden, men bildene dine viser en fin vinterdag. På slike dager er det godt å gå tur for både søster og bror! Fint skrevet til bildene!
    -Margit-

    SvarSlett
  5. Fine ord og bilder ! Pøsregn her på Helgeland også, så sånne fine vinterbilder er bare minner nå. Ha en god dag ! hilsen AnneKa

    SvarSlett
  6. stunning shots! l o n g....shadows!

    SvarSlett
  7. Herlige bilder og gode ord hos deg:)

    SvarSlett
  8. koselige bilder og ord

    nyt dagene - monika

    SvarSlett