fredag 8. februar 2013

Lucky Raya to år !!!!!

I dag fyller vår virvelvind av en hund 2 år.
Føles i grunnen ganske utrulig.
Syns ikke det er så lenge siden vi kjørte til Myre i Vesterålen og hentet hjem det lille nurket.
Hun har nok endret seg en del i løpet av den tiden vi har hatt henne.
Her kommer en liten betrakning "sett fra hennes øyne".


Vet at mor synes jeg er forferdelig hærlig der jeg ligger.
Hun var nok redd for at jeg skulle bli bilsyk eller skrike hele veien.
Men hallo folkens jeg er da ingen sutterkopp O.o.


I det nye huset jeg kom til var det egentlig mye spennende
Måtte jo undersøke alt for å forsikre meg om at det var greit at ting var der de var
 
 
Noen ganger er mor og far utrulig kjedelige å være i lag med.
De vil ikke sjønnet at jeg helst vil være ute og leke i lag med dem, ikke sitte inne.
Men jeg vet no å fortelle hva jeg vil.
Og jeg trur de sjønner meg ganske godt når jeg prater med dem.


Se så flink jeg er til å gå i band !!!
Jeg vet veldig godt hva mor og far forventer av meg ja. Selv om jeg synes de mase rno forferdelig. Tenk mor er til og med begynt å springe når jeg er i band.
Hallo springing betyr masse fart, lek og morro.
Det funker jo ikke helt når jeg har mor med meg på tur, hun er en smule sirompa sjønner du, blir hverken fart, lek eller morro ut av det.
Pha og så påstår hun at det er jeg som koker over O.o


Og så er det disse nye tingene mor absolutt skal prøve på.
Slik som snørekjøring på ski.
Først skal man lære å gå fint ved siden av foten og i allefall ikke fremfor når en er i band, for så å få beskjed om at nå skal du ikke bare fremfor men i tillegg dra ... Snakk om å være storforlangende !!!
Joda må jo innrømme at jeg synes det er ganske gøy.
Endelig får jeg være på tur å springe akkurat så fort som jeg ønsker uten noen som stopper meg.
Eneste greian er det her med å måtte følge spor ....
Det som er spennende er jo inne i skogen ikke i sporet O.o
Ja ja regner med mor lærer det etterhvert.
 
 
Har jeg fødselsdag sier du ?!?!
Det er da mennesker bruker å gi gaver er det ikke ?!?!
Hmmm kanskje mor og far endelig vil gi meg en ny ball da.
Som du ser er den jeg stjal fra minstemann en smule ødelagt nå, så jeg synes sannelig det er på tide jeg kunne fått en som var bare min sin !!


Tusen takk Monika, Jan og ikke minst Shira. Før den nydelige hjerteknuseren vår.
Hun gjør dagene spennende og gode.
Og gratulerer så masse med dagene til søkene hennes !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar