lørdag 27. april 2013

Hvem er du ??

 
 
Hvem er du ????
 
Hvem er du
som herjer med min kropp
Strammer muskler
og sliter den ut
uten at jeg kan få sagt stopp
 
Hvem er du
som har smyget deg på
Som en slange
er du blitt en del
uten at jeg deg komme så
 
Hvem er du
som prøver å endre mitt sinn
gjøre meg til
noe jeg langt i fra er
dette er noe jeg ikke vil
 
Hvem er du ?
Kan du svare meg snart ?
Jeg kjemper
men vet ikke mot hvem
Noe sier meg det ikke er smart
 
Hvem er du
som bor i min kropp?
Du som
gjør dagene til en kamp
Ikke tro at jeg vil gi opp !!
Litt tankespinn fra meg seg

Det er tungt å ha usynlige sykdommer.
Ikke bli tatt på alvor av lege og spesialister fordi det ikke vises på en prøve.
Ikke bli tatt på alvor av omgangskrets, siden de ikke ser hva du går igjennom hver dag.
Hjerte mitt går i dag til alle som sliter mot noe de ikke vet hva er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar