onsdag 3. april 2013

Påske 2013

Da var påsken kommet og gått.
Hadde store planer om skiturer og appelsin der Raya skulle få være trekk hund. Men ble ikke mye av i år.
Ble noen få fine turer etter veien på trilletur. Så ikke helt uten trim. Og Raya fikk springe løs ute og trimmet seg selv og venninnen Tinka på den måten.
Gubben fikk gjort litt små pusk i familie hytta og ellers var det no masse kos.

 
Gubben og kompisen ordnet foringer og lister til vinduene +++

 
Raya i farta

 
Raya og Tinka storkoset seg i snøen og laget masse stier

 
Tinka og gubben lurer på om det er no godt å få fra kjøkkenet

 
"Jeg tok den"

 
Trilletur med tante si pia, Raya er ikke helt sikker på om hun synes det er så kjekt.

Ut fra bildene som er tatt så skulle man jo ha trudd at vi har hatt et strålende vær denne påsken. Men for å være ærlig har jeg vært utrulig heldig når jeg har vært ute. Bare en trilletur var i drivende snøvær. Ellers har jeg klart å komme meg ut mellom elingene. For sant å sies var det myyyyyyeeee av det. Påsken gikk egentlig ut på å måkke snøen som hadde kommet eller snøen etter takraset like etter at vi hadde måkket det som var kommet fra himmelen. (Vel for svigerfar og gubben). Jeg satt nok godt plasert inne i den gode varme hytta, med strikkepinner mellom hendene. Resultatet kommer i neste innlegg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar