onsdag 8. mai 2013

Smsgruppe


Jeg har i en stund nå vært medlem av nettsamfunnet buzzador.
Det er et nettsamfunn der du får mulighet til å være med å prøve ut forskjellige produkter, prate med vennene dine om det og gi din mening om hvordan du synes det er. Om du ønsker å finne ut mer om hva buzzador er, kan du følge denne linken. Eller om du selv allerede kan tenkte deg å prøve ut buzzador kan du det med å følge denne linken. Selv har jeg så langt vært med på å prøve ut fra mat, hygieneprodukter og nå Smsgruppe.

Denne siste synes jo jeg er ganske genialt og derfor ønsker jeg å fortelle om det her på bloggen.
Smsgruppe er en gratis side der du kan lage deg grupper du ønsker å sende felled sms til. Det kan være *venner*, *stallgjengen*, *klubben* osv. Når gruppen først er opprettet får den et eget telefonnummer og er det bare å gå inn skrive en melding og trykk send. Da vil alle i gruppen få samme sms fra deg, og det vil koste deg det samme som om du sendte sms til en av dem. Dette er en mange til mange tjeneste så alle som får meldingen vil kunne svare i gruppen, da vil alle få meldingen fra den som har svart.
Selv er jeg jo med på både det ene og andre, og da er jo denne tjenesten ganske så genial.
Om du ønsker å prøve ut sms gruppe er nett adressen http://smsgruppe.no. Men jeg vil bli veldig glad om du heller følger min link http://smsgrupp.se/tipsa/TGcRkf, da buzzador på den måten får beskjed om at du har blitt tipset av meg :)

Ønsker deg en flott onsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar