lørdag 24. august 2013

Fantastisk august helg

Tenke deg at vi er i slutten av august, og helgen byr på temperaturer over 20 C.
Det er jo egentlig fantastisk. Lørdagen var vi i byen og så på biler (kommer i neste innlegg). Men vi koset oss og på andre måter.

 
Karma er en ny kafee/uteplass i byen. Passet derfor godt å ta en pause der, nyte sola ved bordene som sto ute og smake på hva de hadde å drikke

 
Jeg er glad i kaffe mocca om den ikke er for søt. Er kun en plass i byen jeg har vært fornøyd så langt. Denne funket og, helt til jeg kom til bunnen. Der lå nemlig masse sjokolade. Kanskje godt de hadde glemt å legge med rørepinne.
Kommer ikke til å bestille kaffe mocca her flere ganger nei.

 
Gubbeluren fikk sin første utepils i hjembyen.
Og der skal det no godt gjøres å treffe feil :)

 
Senere på dagen stoppet vi og kjøpte mat på torget.
Gubbeluren valgte grillspyd og undertegnede vårrull.
Nydelig mat, men kunne godt vært litt grønt vedsiden av slik vi fikk på torget i Svolvær


Disse to rakkerne fulgte godt med mens vi spiste, var ikke så veldig sky. Selv om de ikke kom så alt for nært

 
Denne derimot var nesten i føttene på oss og gikk. Her skulle ingen smuler gå tapt nei :)

 
Godt vær og masse som skjer i byen.

 
Harstad værliger er kanskje ikke så sirompa som vi har rykte på oss å være. Kanskje er det håp for oss og.....

Alt i lat en fin dag.
Neste gang trur jeg jeg blir å prøve ut teen på Karma.
Forhåpentligvis har de annet enn Lipton poser og Earl grey .....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar