mandag 23. september 2013

Mandagstema - Farvel sommer

Er veldig lenge siden jeg har deltatt på mandagstema.
Men fant ut at i denne gangen hadde jeg kanskje noe som kunne passe.

Farvel sommer

er mandagens tema.

 
I svigerbrors hage blomstrer nyperosene så vakkert.
Rødfargen på nypene forteller derimot
at sommeren fra seg har takket

 
Rosen har likevel ikke tenkt å gi opp
Optimistisk setter den sin knopp


 Vakker er den uansett om det er sommer eller høst
Får prøve være like optimistisk som den
Vi har så langt hatt en vakker høst der er jo en trøst

Flere bidrag til ukens mandagstema finner du her inne hos Alt som er vakkert

 
Ønsker deg en flott uke

5 kommentarer:

  1. Optimistic little rose! Summers and fall join together in her!!!

    SvarSlett
  2. Så fine bilder:) Nyperoser er så vakre, skjøre og sterke på samme tid.
    Og så er nyper så godt, men jeg husker da jeg gikk på nypeslang i naboens hekk da jeg var lita at de hårete frøene ikke var særlig gode;)

    Håper du har gode dager,
    varm klem:)

    SvarSlett
  3. Nyperoser er gir vel den ultimate sommerfølelsen! Nesten som jeg kjenner lukten igjennom skjermen ;-)
    Helene

    SvarSlett