torsdag 19. september 2013

Min nye følgesvenn

I august var jeg med på en giveaway i Bloggen Livets små øyeblikk.
Er en fantastisk blogg synes jeg, og var i vel hovedgrunnen til at jeg ble med.
Trekningsdag opprant og tenke seg til jeg vant en av premiene. Jeg fikk faktisk lov til å være den første til å velge en av tre premier.
Mitt valg ble en nydelig termokopp fra Aida, designet av Poul Pava.

 
I går lå det pakke i posten og ventet. Som en unge gliste jeg fra øre til øre, pakken var nemlig til meg fra Hanne. Og seeeee er ikke den nye termokoppen min flott ??


Denne er alt blitt min nye følgesvenn.
Godt med te i koppen mens jeg kjører til jobb. Som er planen når dette bildet er tatt.
Den står flott på kontorbordet mens jeg er på jobb før vi tar turen hjem igjen, den skal få være med på tur i marka og alle andre plasser der det er naturlig å ha den med :)


Me do love my New thermo cup!!!!!

Tusen takk Hanne !!!!

1 kommentar:

  1. Så godt at den har kommet frem (selv om det tok litt tid;)
    Det er en super kopp, fikk en slik i julegave med barna og elsker min!

    Takk for fine ord og vær så god
    varm klem fra Hanne:)

    SvarSlett