torsdag 19. september 2013

Starter med Priorin

 
Jeg er så så heldig å blitt utvalgt til en ny buzzador kampanje.
Er du nysgjerrige personer som liker å prøve produkter og tjenester, samtidig som du kan sprer dine ærlige meninger til venner og kjente - både online og offline.
Ja da er kanskje Buzzador noe for deg og.
Ta en tur innom siden og sjekk det ut, om du følger linkene jeg har lagt her vil du komme til en side der jeg verver deg. Blir veldig glad om du blir med på den måten :)
 

Produktet jeg er i gang med å prøve nå heter Priorin.
Det er en kostholds kur som en skal bruke i 3 - 4 mnd. Den tilfører biotin til hårrøttene
og bidrar til å bevare en normal hårvekst.
Ved stress eller andre ytre faktorer kan man oppleve at man mister mer hår enn normalt. Om du prater med mine kjære vil de skrive under på at det er noe som skjer med jevne mellomrom for denne dama. Derfor er det kjempe spennende å få være med å prøve dette produktet.
Jeg er enda i startfasen. Og siden tilskuddet jobber fra røttene vil det ta tid før jeg merker forskjell.
Dere skal få høre hva jeg og mitt tynne nordiske hår synes 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar