onsdag 2. oktober 2013

Bitch - jeg ????

Noen ganger føler jeg at nå er du virkelig ei bitch Siv. Men jeg klarer likevel ikke å stoppe.
For de gangene føler jeg virkelig for å få mine meninger i en sak ut.
Kanskje er ikke min harme bestandig rettet mot rett person. Og kanskje er det en sak jeg som utenforstående burde la vær og si min mening om.
Men helt ærlig.
Når ting handler om venner. Er det å holde kjeft om hva jeg mener det samme som å være en god venn ?? Og er det en god venn man har om de ikke tåler å høre hva vi virkelig mener ??
Når saken gjelder noe jeg virkelig bryr meg om, har ikke jeg og da rett til å uttale meg ??

Jeg er en person som sjelden hever stemmen. (Ja om det ikke gjelder hundene da, Lucky Raya og Milo har den utrolige evnen at de klarer å få til det få andre klarer)
Men selvsagt jeg kan bli kokende sint. (Skal mye til dog)
Og ja.....
Da er jeg kanskje en ekstra ille bitch.

I dag er en av gangene jeg vet 100 % sikkert at jeg er blitt oppfattet som ei bitch.
Men gud det føles godt å få sagt hva jeg mente.
Riktignok er jeg ikke helt ferdig med den saken, er en til som skal få vite akkurat hva jeg mener. Jeg innrømmer gjerne at jeg ser fram til den samtalen.
Selv om jeg normalt sett er ferdig med en sak når jeg har fått lettet mitt hjerte til dem jeg ønsker å fortelle hva jeg mener til.

Så kanskje er jeg en Bitch
Men vet du, da får du om du er min venn tåle det.
For helt ærlig trur jeg ikke du ser den siden av meg så alt for ofte :)



som i dag er i et riktig bitchy humør

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar