torsdag 24. oktober 2013

Oktober morgen

 
Vinteren kom plutselig på oss i forrige uke.
Egentlig ikke så unormalt med tanke på hvor jeg bor, det som var litt unormalt var mengden av snø værgudene fant ut de skulle velsigne oss med. Det var faktisk så pass masse at løypemannskapet alt har vært ute og laget sesongens første skispor. Sansynligvis til manges glede.
Likevel forventer jeg ikke at denne snøen kommer til å bli værende. Blir nok desverre mange dager med regn, sludd, slapps og glatte veier før vinteren virkelig setter seg.
De siste dagene har vi heldigvis hatt et strålende vær.
Sol fra lett skyet himmel, ja nesten så det var påskestemning.

 
Disse to bildene ble tatt tidlig på morran før like ved der jeg jobber.
Himmelen var bare så utrolig vakker når jeg kom ned av fjellet. Selv om bildene ikke helt klarer å gjenfortelle for et syn det var.
På dager som dette priser jeg meg bestandig lykkelig for at jeg bor her jeg bor :)

Sky Watch

6 kommentarer:

  1. Oh, beautiful skies and landscape! Keep warm:)

    SvarSlett
  2. Det er en meget smuk himmel og altid smukt når der kommer sne :-)

    SvarSlett
  3. Det er litt godt når vinteren kommer. Det er også deilig å stoppe opp i en hektisk hverdag og ta bilder og se rundt seg :o)

    GOD HELG :o)

    SvarSlett
  4. ett vackert landskap du bor i. Fast snön kunde väntat lite till.

    SvarSlett