mandag 13. januar 2014

Siv gjør ting hun ikke kan


Siv gjør ting hun ikke kan.
Og kanskje burde hun ha lest litt bedre på hva hun holdt på med.
Ok har lenge hatt lyst på slik et livets tre anheng som jeg har sett rundt om kring på nett. Tenkte derfor at det må jeg da kunne lage selv.
Burde jo ikke være all verdens problem.
Eller ?
Leste meg opp på hvordan og gikk til innkjøp av ingredienser.
Men så er det jo der med Siv at hun ikke bestandig er så flink på å lese oppskrifter og navn på hva hun kjøper.
Så da jeg satte meg ned og skulle putte i sammen de forskjellige produktene viste det seg å være mye vanskeligere enn hva jeg hadde trudd.
Skulle jo ikke klare verken å feste "metalltråden" eller tvinne den rundt seg selv.
Men men sta som jeg er ble det da noe til slutt. Resultatet ser du på bildet over.
Da gubbeluren kom hjem måtte jeg jo stolt vise frem anhenget mens jeg la til "ja ja må da få det bedre til etter hvert". For må innrømme at jeg nok ikke var helt fornøyd.
Gubbeluren ser nøye på hva jeg har laget før han sjekker hva jeg har brukt.
Så kommer det. "du vet at denne tynne her er vaier ?? Den er ikke meningen du skal kunne tvinne..."
Konklusjon
Siv bør lese bedre på hva hun kjøper, og man får til det meste bare man er sta nok !!

Ønsker dere en flott uke

1 kommentar:

  1. Hahahaa....Men du skal ha kred for forsøket:)) Bedre sent enn aldri; riktig godt nyttår og håper du har det bra:)) Finfin dag videre til deg:)

    SvarSlett