onsdag 18. juni 2014

Hvor skal turen gå ??

Til neste år feirer gubbeluren og jeg 20 års bryllupsdag.
Helt ufattelig å tenke på.
Nå holder vi på å myse på tur i løpet av 2015, som en slags bryllupsgave til oss selv.
Noen holder store selskaper, noen gjør ingenting. Vel vi har fått sansen for å reise så hvorfor ikke feire på den måten ?!?
Hvordan reise ønsker vi ??
Både gubbeluren og jeg falt virkelig for å dra på cruise da vi tok turen på Østersjøen. Om du ikke har sett innlegget om den turen finner du det her :)
Nå vil vi gjerne ta denne turen på høsten og ikke i sommer og fellesferie. Med oss tenkte vi å ta venner som ønsker å være med.
Siden vi var så utrolig fornøyde med Royal Caribbean, så falt valget naturlignok på dem denne gangen og. Joda er garantert mange andre som tilbyr like flott opplevelse, men hvorfor bytte bort det vi vet fungerer ...
Men hvor er det varmt og godt på høsten?
Gran Canaria, Egypt, Cuba, Thailand, Filippinene er noen av alternativene jeg fikk opp når jeg søkte.
Okey men vi ville jo på cruise. Ikke by eller bade ferie. Vi ønsker å oppleve flere plasser i løpet av ferien og opplevelsen av å være på en slik stor båt som en cruise skip er.
Så hvor kommer turen til å gå ??
Jo en eller annen gang i løpet av høsten 2015 vil vi og noen venner være på cruise i Karibbien.
Prisen inkludert fly blir ikke så ublu som vi fryktet.  
Er kanskje ikke så veldig oppfinnsomt. Det finnes jo cruise som går fra plasser som Singapore og Sidney og. Men det blir ikke denne gangen.
Nå som reisen er booket må jeg innrømme at jeg gleder meg masse.
Bare så synd høsten 2015 er så utrolig langt unna.

Så venner og familie.
Nå vet dere hva vi ønsker oss i gaver fremover til da, både gubbeluren og jeg.
Gjerne et lite bidrag i reisekassen til turen vår :)

Bildet er lånt fra Royal Caribbean

1 kommentar:

  1. Å det til å bli så kjekt! Synes det var en god ide og feire dere selv på den måten :-) Vi liker også å reise..men har enda ikke vært på cruise.....har blitt mye storbyer....Glede dere masse!

    SvarSlett