fredag 20. juni 2014

Stolt av mine 3 ....

Her om dagen tikket det inn en melding som virkelig varmet et mamma hjerte.
"Hei Siv, jeg må bare si at sønnen din er skikkelig flink,du har en arbeidsvillig flink sønn, han har hjulpe meg mye !!"
Måtte fortelle poden det med en gang når han kom hjem. For meldingen gjorde meg virkelig rørt. "Ja hun har sagt det til meg direkte og" svarte han rødmende.

Er rart det der. Selv om man trur man gjør rette valg og prøver gi rette verdier i oppveksten til våre barn, er tvilen bestandig i bakhodet.
Var nu det rett å være så streng i den sammenhengen?
Burde jeg egentlig sagt nei til den forespørselen?

At våre barn oppfører seg forskjellig når vi som foreldre er i nærheten er vel en sannhet som de fleste av oss vet. Derfor er det så kjekt å få slike tilbake meldinger av og til.
For ja selvsagt er jeg stolt av mine 3 gutter uten tilbakemelding og.
Selv synes jeg de alle tre er blitt flotte, arbeidsomme, godt reflekterte med bena godt plantet på jorda snart voksne menn :) Alle tre har de satt seg mål og jobber for å nå dem.
Jeg er en mamma, er ikke det en ting de fleste av oss tenker om våre barn ??
Er det ikke normalt at vi er stolte over at akkurat disse er våre barn ??

Så fra en mamma til en annen. Tusen takk for meldingen. Du gjorde dagen min strålende !!

Bildet er fra 2010

2 kommentarer:

  1. Alltid veldig kjekt når andre sier gode ord om våre barn ;-) Selv om vi vet de er kjekke og hyggelige, er det alltid ekstra stas å høre det fra andre :-) Ha en herlig helg!

    SvarSlett
  2. Gode foreldra e halve jobben...

    SvarSlett