lørdag 3. januar 2015

Snopfri i 8 uker



Gubbelurens søster sendte en invitasjon til er arrangement på facebook.
Navnet utfordringen var ikke mindre enn 8 uker snopfri fra 5/1.
Et hårete mål men hvorfor ikke prøve, melder man seg på sier man og ja til å gi 200 kr til et veldedig formål om man ikke klarer å holde seg snopfri i hele 8 uker.
Så egentlig er det jo en vinn vinn situasjon  :)

Så ja jeg meldte meg på.
Må innrømme at for meg er det vinning på flere måter. Har en mage som virkelig ikke er noe glad i søtsaker. Så håper at 8 uker snopfri kan være en start på en kostholds endring som kroppen vil sette pris på :)

Vil du være med å utfordre deg selv ??
Meld deg på utfordringen her på denne siden på facebook

1 kommentar:

  1. Heisann, og tusen takk for superkoselig kommentar hos meg i dag :) Godt å høre at vi er flere som har dilla. Så lurt å melde seg på en slik utfordring, det er jo virkelig vinn/vinn. Jeg har gitt meg selv en stor utfordring; jeg har bestemt meg for at 2015 skal bli et år i sunnhetens tegn med masse sunn og god mat, trim og godis kun på lørdag. Å kutte helt ut blir litt for heftig for meg ;) Ønsker deg en god helg, hilsen Anette :)

    SvarSlett